?

Log in

D I A N A// ver. 7.5
FRIENDS ONLY! ♥♥♥♥♥ You Want… 
27th-Dec-2004 09:59 pm
diana
FRIENDS ONLY!

♥♥♥♥♥

You Want In?

-Comment

-Add me

&& We'll see from there.
Comments 
28th-Dec-2004 03:04 am (UTC)
testing
28th-Dec-2004 03:17 am (UTC)
add me niggah!
28th-Dec-2004 04:26 am (UTC)
i'm adding it.
woo-hoo!!
28th-Dec-2004 05:16 am (UTC)
add me plz
i promise i'll comment ;) <3
28th-Dec-2004 05:35 am (UTC)
HI!!! Add me?! :)
28th-Dec-2004 06:59 am (UTC)
<333
28th-Dec-2004 06:04 pm (UTC)
I added you again darlin, my gosh, I LOVE your layout, it's hot.
28th-Dec-2004 06:08 pm (UTC)
hey long time no hear from you!
I'll add you :)

and thanks <3
29th-Dec-2004 02:24 am (UTC)
add me dogg!
<3
30th-Dec-2004 10:49 pm (UTC)
lmao.. add me to ur thing byatch! :)

lol i didnt notice i havent been added.


<3
2nd-Jan-2005 06:15 am (UTC)
Add me! NOW!

Just got back from TN. I'm sooooooooooooooo sick.

Flu season sucks. =[

the #1 Stunna
5th-Jan-2005 08:35 pm (UTC)
add me now biatch!
12th-Jan-2005 11:43 pm (UTC)
im trying to start lj again


so


add me now marthafocker!
16th-Jan-2005 07:55 am (UTC)
yo add me baby doll..
19th-Jan-2005 12:35 am (UTC)
yo yo yo! haha i'm j/k well is this Diana? cuz this is Jennifer...haha and since i think ur Diana i wanted to add u...and see if its cool with u but if ur not Diana...thats cool too...haha later!
21st-Jan-2005 01:23 am (UTC)
lol I was thoroughly confused for a second...
Yes, this is Diana
and yes, of course I shall add you :)
19th-Feb-2005 07:14 pm (UTC)
hey.
it's jay.
add my new name hoe.
19th-Feb-2005 11:59 pm (UTC)
of course my love
18th-Mar-2005 05:32 pm (UTC)
somehow i stumbled across your LJ... noticed that we got the same interests... especially the notebook! :]

so i thought i'd add you. hope you do the same. if not, then no hard feelings.
18th-Mar-2005 10:15 pm (UTC)
sure :)
21st-Mar-2005 11:17 pm (UTC)
please credit me (_wehaveadreamer) for the two "80s_Darling" text graphics I made. Thank you. ♥
23rd-Mar-2005 03:28 pm (UTC)
ooh! Sorry! I had it under both, but I guess when I put the last graphic in I accidentally deleted. I'll do it right now :)

<3
17th-Apr-2005 05:08 pm (UTC)
It's Jay- [_diabolicfuse]
I changed. without telling actually.
Please add me on this journal
&&i'll add you right back.
[ I didn't already cause I don't know if you wanted to continue reading my stuff.]
thank you love.



WARNING:
excessive posts are forward.
be ready.
2nd-May-2005 01:52 pm (UTC) - please add me!
I was in cute couples with you and i would really like to become friends.
3rd-May-2005 03:54 am (UTC) - Re: please add me!
:) yay!

added.
12th-Jun-2005 03:08 pm (UTC)
sorry for the spam, though you might be interested in this great graphiocs community!

13th-Jun-2005 03:36 am (UTC)
thanks for the credit <33333 :)
13th-Jun-2005 03:50 am (UTC)
No prob. Thanks for making it! I absolutely love it :)

btw icon love ♥
(Deleted comment)
18th-Jun-2005 03:56 am (UTC)
added :)
19th-Jun-2005 03:29 am (UTC)
added. add back??
20th-Jun-2005 05:43 am (UTC)
added ♥
6th-Jul-2005 03:13 am (UTC)
more private for me.
more words for you.
come add me.
&&find out who i am.
i promise you know me
9th-Jul-2005 11:23 pm (UTC)
hey can you add me? no specific reason. I dont know you. but I saw your icon in a commnity and loved it. tee he he.
11th-Jul-2005 03:24 am (UTC)
If I add you, you must add me back.

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Feb 19th 2017, 2:10 pm GMT.